lørdag 6. august 2011

Tilbake på Tjetlandet

Da var jeg på plass i heimen sjå mor og far, som blir min base for høsten. Jeg er så heldig å få bo hjemme og tjene opp litt peng til turen :)

Etter et koselig besøk i fin været hos Idun og et møte med en herlig Barnas turlag- gjeng, har det skjedd ting på sponsor fronten. I dag fikk jeg mail fra Kari Traa teamet og de var meget positive til å samarbeide med oss :) De vil bidra med undertøy og kanskje noen luer, setter stor pris på at de vil hjelpe til å holde varmen på turen.

Pust inn pust ut, det er lettere å få sendt en mail enn å snakke direkte til en person. Jeg gikk innom den lokale sporten på Ålgård, som er nærmeste tettsted fra meg (Line). Men så hyggelig det er å få snakket med personene direkte også. Da får en svar med en gang, oh yes, de kan kanskje bidra med sponsing og vertfall bidra med gode priser og innkjøp. Kommer meget godt med når en har litt å skaffe seg...

Tusen takk til dere alle som er så positive til prosjektet vårt, dette er virkelig over all forventning!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar