lørdag 7. januar 2012

Avreise

Dagen før dagen ble brukt til total avkobling fra pakking :D

Nå er det bare timer før jeg reiser ned til Lindesnes der jeg skal treffe Idun. Påfyret kommer mitt søskenbarn Hans Petter og fadderen min Monica for å vinke oss farvel :)

Vi har endret i planene og skal sykle opp til Ljosland, vi er så heldige å har med oss Arild som følgebil! Videre fra Ljosland skal vi sette snuten mot Sirdalen, der vi får den luksusen å være på hytta til familien Enevoldsen. Fam. Enevoldsen, mor, far og søster kommer å møter oss der :)

Videre fra Sinnes skal vi opp mot Ådneram, her skal vi møte våre kompiser Pål, Sverre og Markus. De skal følge oss til Haukeli, på veien skal de forske på oss som jeg nevnte i et tidligere innlegg.

Fra Haukeli over mot Finse hører jeg rykte om at Arild, Maren Sofie, Anne Lene og Marlin kanskje stikker innom, gleder oss til det!

Nå skal vi spise god middag mor ar laga til å jeg har fått fint besøk av farfar og Berly :)

Superfin dag på Tjetland før avreise! :)





Hører nokk fra oss på veien ja, så det er bare å følge med! :D
Siste dagen i trekket, takk for turen! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar