lørdag 7. januar 2012

Lindesnes fyr!

Ja nå e me pigede på Lindesnes !

Super velkomst komité! Her traff me mine søskenbarn Harry Johan, Hans Petter med deres ektefeller Hilde og Monica. Tusen takk for ein kjekke kveld med god selskap, mat og noge attåt! 

Turen ner gjekk bra, kjørte forbi ein med stor sekk og ski på...hm, jeg tror vi nærmer oss Lindesnes. På Lindesnes fyr ble vi møtt av fyrvokter Kjell, som gav oss ein omvisning på fyret og losji. Meg å Else innkvarterer oss i fyrtårnet og Idun å Arild i toppetasjen i til fyrvokteren. Takk til Kjell for gjestfriheten!

I mårå e det å kasta seg på sykkelen å trø på til Ljosland, Idun jeg er så glad for at vi skal sykle den første etappen :D Glede meg, nå e me i gang! Med huset i sekken er vi klar for å lage våre egne stier til nordkapp :)

4 kommentarer:

  1. Eg sko liksom ønska d gjekk an å trykka like på alle avsnittå her;) Eg he sagt d før, og eg seie d igjen; god tur, spreginga! Pass på dåkke sjøl, og send meg et postkort og to ;) Stor klem frå Swansea!

    (10 Phillips Parade
    SA1 4JL
    Swansea
    United Kingdom
    - sånn hvis du lurte, hihihi ;)

    SvarSlett
  2. God tur nordover!

    Skal bli spennende å følge dere på tur i vinter. Ser at det blir "Folksomt" mellom Lindesnes og Nordkapp i vinter, så dere møter sikker flere andre underveis.

    Har laget en liten liste, og om dere er på nett underveis ser dere flere NPL folk her: http://www.tursiden.net/inspirasjon_stikkord/npl-2012/

    SvarSlett
  3. Lykke til på turen . Hilsen Faster Ingunn

    SvarSlett
  4. Heilt topp å kunna følja dikka her! :) eg gler meg t nye bilde! kjake frao Linda

    SvarSlett